• Ebook Hành vi nhà đầu tư và ứng xử của địa phương trong thu hút đầu tư vào các tỉnh biên giới phía Bắc: Phần 1

    Ebook Hành vi nhà đầu tư và ứng xử của địa phương trong thu hút đầu tư vào các tỉnh biên giới phía Bắc: Phần 1

    Cuốn sách "Hành vi nhà đầu tư và ứng xử của địa phương trong thu hút đầu tư vào các tỉnh biên giới phía bắc" phần 1 cung cấp cho người đọc những kiến thức như: Hành vi của nhà đầu tư và kinh nghiệm thực tiễn thu hút đầu tư của các địa phương; Phân tích thực trạng hành vi của nhà đầu tư khi quyết định đầu tư vào các tỉnh biên giới...

     119 p dainam 26/02/2024 30 0

  • Ebook Hành vi nhà đầu tư và ứng xử của địa phương trong thu hút đầu tư vào các tỉnh biên giới phía Bắc: Phần 2

    Ebook Hành vi nhà đầu tư và ứng xử của địa phương trong thu hút đầu tư vào các tỉnh biên giới phía Bắc: Phần 2

    Tiếp nội dung phần 1, cuốn sách "Hành vi nhà đầu tư và ứng xử của địa phương trong thu hút đầu tư vào các tỉnh biên giới phía bắc" phần 2 cung cấp cho người đọc những kiến thức như: Định hướng và giải pháp ứng xử với nhà đầu tư nhằm đẩy mạnh thu hút đầu tư vào các tỉnh biên giới phía Bắc. Mời các bạn cùng tham khảo!

     82 p dainam 26/02/2024 25 0

  • Ebook Phương pháp tập mờ fsQCA và nghiên cứu khoa học kinh doanh tại Việt Nam: Phần 1

    Ebook Phương pháp tập mờ fsQCA và nghiên cứu khoa học kinh doanh tại Việt Nam: Phần 1

    Cuốn sách "Phương pháp tập mờ fsQCA và nghiên cứu khoa học kinh doanh tại Việt Nam" phần 1 được biên soạn gồm các nội dung chính sau: lý thuyết tập mờ trong nghiên cứu so sánh định tính fsQCA; nghiên cứu khoa học kinh doanh. Mời các bạn cùng tham khảo!

     75 p dainam 26/02/2024 38 0

  • Ebook Phương pháp tập mờ fsQCA và nghiên cứu khoa học kinh doanh tại Việt Nam: Phần 2

    Ebook Phương pháp tập mờ fsQCA và nghiên cứu khoa học kinh doanh tại Việt Nam: Phần 2

    Tiếp nội dung phần 1, cuốn sách "Phương pháp tập mờ fsQCA và nghiên cứu khoa học kinh doanh tại Việt Nam" phần 2 được biên soạn gồm các nội dung chính sau: nâng cao lợi thế cạnh tranh của doanh nghiệp thông qua năng lực marketing: kết quả kiểm định MRA và fsQCA; năng lực và kết quả của nhân viên marketing: kết quả kiểm định MRA, SEM và fsQCA; năng lực...

     160 p dainam 26/02/2024 22 0

  • Ebook The internet supply chain: Impact on accounting and logistics - Part 2

    Ebook The internet supply chain: Impact on accounting and logistics - Part 2

    Continued part 1, part 2 of ebook "The internet supply chain: Impact on accounting and logistics" provides readers with contents including: the changing responsibilities of senior management in a modern firm; one of the big challenges with electronic commerce; getting our company ready for shifts in market power; the real revolution in computers and communications is in logistics; operational risk with supply chain: privacy and security;...

     150 p dainam 26/02/2024 8 0

  • Ebook The internet supply chain: Impact on accounting and logistics - Part 1

    Ebook The internet supply chain: Impact on accounting and logistics - Part 1

    Part 1 of ebook "The internet supply chain: Impact on accounting and logistics" provides readers with contents including: developments in the global economy which affect our daily business; membership of the board of directors is indivisible from the management of change; all professionals must adapt to the forces of internet commerce; strengths and weaknesses of the GM, ford, daimler chrysler and renault-nissan supply chain partnerships;...

     171 p dainam 26/02/2024 7 0

  • Ebook ProfitBrand: How to increase the profitability, accountability, and sustainability of your brand - Part 2

    Ebook ProfitBrand: How to increase the profitability, accountability, and sustainability of your brand - Part 2

    Continued part 1, part 2 of ebook "ProfitBrand: How to increase the profitability, accountability, and sustainability of your brand" provides readers with contents including: increasing customer profitability through pricing; profitbrand principles for brand communications; establishing accountability through branding systems; establishing accountability through effective metrics; profitbrand service - owning the customer experience;...

     112 p dainam 26/02/2024 6 0

  • Ebook ProfitBrand: How to increase the profitability, accountability, and sustainability of your brand - Part 1

    Ebook ProfitBrand: How to increase the profitability, accountability, and sustainability of your brand - Part 1

    Part 1 of ebook "ProfitBrand: How to increase the profitability, accountability, and sustainability of your brand" provides readers with contents including: branding - yesterday, today and tomorrow; forging a profitbrand in the customer economy; customer equity - the key to accountability; how to calculate customer equity; divide and conquer: take care of customers worth taking care of; winning strategies to increase customer profitability;...

     113 p dainam 26/02/2024 5 0

  • Ebook Mastering import & export management (Second edition): Part 1

    Ebook Mastering import & export management (Second edition): Part 1

    Ebook Mastering import & export management (Second edition): Part 1 includes contents: Purchasing management skill sets in foreign markets, risk management in international business, technology in global trade, global personnel deployment and structure, developing resources in the import/export supply chain management,... and other contents.

     241 p dainam 26/02/2024 9 0

  • Ebook Mastering import & export management (Second edition): Part 2

    Ebook Mastering import & export management (Second edition): Part 2

    Ebook Mastering import & export management (Second edition): Part 2 includes contents: Future import issues, getting on top of the regulatory challenges of the future, concluding remarks, the import supply chain: purchasing, operations, documentation, and compliance management... and other contents.

     443 p dainam 26/02/2024 10 0

  • Ebook Nguyên lý kinh tế vi mô (Principles of Microeconomics): Phần 1

    Ebook Nguyên lý kinh tế vi mô (Principles of Microeconomics): Phần 1

    Phần 1 của cuốn sách "Nguyên lý kinh tế vi mô (Principles of Microeconomics)" cung cấp các kiến thức cơ sở và các công cụ nghiên cứu kinh tế vì mộ, nền tảng kiến thức về cơ chế thị trường dựa trên hoạt động của cầu và cung; cung cấp những nguyên lý mà người tiêu dùng quyết định lựa chọn những hàng hóa và dịch vụ mà họ tiêu dùng nhằm tối đa...

     212 p dainam 27/01/2024 57 0

  • Ebook Nguyên lý kinh tế vi mô (Principles of Microeconomics): Phần 2

    Ebook Nguyên lý kinh tế vi mô (Principles of Microeconomics): Phần 2

    Phần 1 của cuốn sách "Nguyên lý kinh tế vi mô (Principles of Microeconomics)" cung cấp kiến thức lý thuyết về cấu trúc thị trường với 4 chương: thị trường cạnh tranh hoàn toàn, thị trường độc quyền hoàn toàn, thị trường cạnh tranh không hoàn toàn, thị trường các yếu tố sản xuất. Nội dung chủ yếu của phần này tập trung vào nhận diện đặc trưng...

     292 p dainam 27/01/2024 60 0

Hướng dẫn khai thác thư viện số
getDocumentFilter3 p_strSchoolCode=dainam
getDocumentFilter3 strKey=LIBTAILIEU2_LIST_FILTERdainam260480vi